منتديات رحيل
منتديات رحيل
منتديات رحيل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ملتقى الخيرات

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» وحشتونى جدااااااااااااااااااااااااااااااا
وراك فراخ محشيه لذيذه  I_icon_minitimeالأربعاء 13 ديسمبر - 8:41 من طرف الجندى المصرى

» دفتر الحضور و الغياب لكافة الأعضاء
وراك فراخ محشيه لذيذه  I_icon_minitimeالأربعاء 17 مايو - 11:47 من طرف الجندى المصرى

» صديق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وراك فراخ محشيه لذيذه  I_icon_minitimeالثلاثاء 23 ديسمبر - 1:55 من طرف syrian girl

» برنامج القرص الوهمي الرائع Farstone VirtualDrive Pro 115.
وراك فراخ محشيه لذيذه  I_icon_minitimeالجمعة 22 أغسطس - 22:30 من طرف frahat

» أكاديمية الجزيرة
وراك فراخ محشيه لذيذه  I_icon_minitimeالخميس 30 يناير - 9:37 من طرف elsweedy6

» ملف كامل عن فلول الوطنى وتامرهم على مصر وعلى الثوره انشروا وافضحوهم فى كل مكان
وراك فراخ محشيه لذيذه  I_icon_minitimeالإثنين 13 يناير - 1:00 من طرف الجندى المصرى

» الدعاء اهلنا فى سوريا
وراك فراخ محشيه لذيذه  I_icon_minitimeالجمعة 13 ديسمبر - 17:31 من طرف عبيرالفل

» رسالة الى كل احرار وصحفيين العالم الأحرار A message to all the world are free and journalists Liberals
وراك فراخ محشيه لذيذه  I_icon_minitimeالجمعة 23 أغسطس - 14:49 من طرف الجندى المصرى

» عروض الجزيره
وراك فراخ محشيه لذيذه  I_icon_minitimeالإثنين 10 يونيو - 18:27 من طرف aljazeera_sweedy

وراك فراخ محشيه لذيذه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
أدم
اداره عامه
اداره عامه

ذكر عدد الرسائل : 154
الاوسمه : وراك فراخ محشيه لذيذه  15751613

مذكرة رحيل
رحيل: رحيل

وراك فراخ محشيه لذيذه  Empty
مُساهمةموضوع: وراك فراخ محشيه لذيذه    وراك فراخ محشيه لذيذه  I_icon_minitimeالأربعاء 5 يناير - 18:16

وراك فراخ محشيه لذيذه

بصوا يا حبايبى أنا خليت الوراك كويس إزاى, أنا جبت سكينه رفيعه أوى وجيت على العضمه بتاعه الدبوس وعملت فتح بالطول وقعدت أزود الفتح وأخلى حوالين العضمه لحد ما خليتها خالص وتيجى على العضمه التانيه برضه بنفس الطريقه أعمل خط بالسكين بطول العضمه وأخليها خالص.معلش أنا بقولها بالتفصيل الممل بس هى سهله أوى.
بعدين جبت طبق حطيت فيه ملح وفلفل أسمر و بابريكا وقرنفل وحبهان وكركم وقلبتهم وتبلت الوراك بيهم وش وضهر. وجبت حله بشرت فيها بصله وشوحتها بشوية زيت مع كل التوابل برضه وبعدين أضفت الرز المنقوع وشوحتهم وزودت مايه للرز و لما غليت وطيت النار علشان يستوى خالص.وحشيت الوراك بالرز ولفيت كل ورك بورق فويل وحطيت حله على النار تغلى ولما غليت حطيت لها التوابل عادى وسقطت الوراك علشان تتسلق. طلعتهم من المايه بعد ما استوا وطلعتهم من الفويل ورصتهم فى صينية الفرن علشان يتحمروا
VIP

ذكر عدد الرسائل : 55
العمل/الترفيه : طالب
الاوسمه : وراك فراخ محشيه لذيذه  Empty

وراك فراخ محشيه لذيذه  Empty
مُساهمةموضوع: رد: وراك فراخ محشيه لذيذه    وراك فراخ محشيه لذيذه  I_icon_minitimeالأربعاء 5 يناير - 20:04

مشكور اخي الفاضل

بارك الله فيك

وراك فراخ محشيه لذيذه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» سمكه محشيه بالفرن لذيذه وسهله
» فراخ مشوية
» فراخ بالزيتون
» كنافة محشيه بالقشطة
» اسال............ وورط اللي وراك(لعبه حلوه)